Thursday 1 September 2011

Dia,seorang abah yang hebat:)

Bismillahirahmanirahim..

Ya Allah..
Terima kasih kerana Kau kurniakan aku seorang bapa yang penyabar..
Ya Allah..
Kau tingkatkan lah kesabaran yang ada dalam jiwanya..
Ya Allah..
Jika semakin luka hatinya..semakin Kau tambahkan lah kesabarannya..
Jika semakin terguris hatinya..semakin Kau kuatkan lah hatinya..
Jika semakin kecewa hatinya..semakin kau terangkan lah hatinya..
Sesungguhnya Kau pemilik hati-hati hambamu.,
hati ini milikMu Ya Allah..
bantu aku Ya Rahman..

Abah,,
setiap kali aku pandang abah..aku rasa nak nangis..
hatinya sangat kuat. Sangat tak sama macam kitorang.
melayan kerenah anak-anak penuh kasih sayang..
melayan kerenah isteri penuh rasa sabar..

Abah,,
seseorang yang aku selalu rindu walaupun abah depan mata aku..
apataha lagi bila jauh..haih,macam mane lah nak terbang nanti..:'(
Kalau abah marah atau tegor..aku boleh terima teguran tu walaupun terselit
merajuk..sebab aku rasa,abah adalah orang yang sangat layak untuk menegur..
tapi aku selalu menagis atau merajuk bile ditegur, sebab aku sedih,,
orang yang aku sangat sayang marah aku :'(

Abah,,
Adik minta maaf..

hari ni bukan father's day..
hari ni bukan birthday abah..

tapi hari ni aku nak ramai orang tahu,,
yang aku sangat bersyukur dapat ABAH macam ABAH =,)
Terima kasih abah..

Ya Allah,,
Kau permudahkan urusan dunia dah urusan akhirat abah ku..
Jangan Kau biarkan abah keseorangan..
Ya Allah..
Tolong jagakan abah bila aku dah tak ade dekat sini lagi..
Tolong ye Ya Allah..

Amin ya rabb..
hensome kan?:) hehehe

3 comments:

  1. salam, unie :)
    i found ur blog..
    nice one!
    tiada ABAH yg dpt m'gntikan ABAH - nye..
    btw, slamat hri raya n salam merdeka <3

    ReplyDelete