Tuesday 19 July 2011

it's new!!

salamm..

pada hari ISNIN bersamaan 18/07/2011...saya telah mendapat bilik baru..menggantikan ahmad muadz yang dulu merupakan tuan bagi bilik tersebut memandang kn beliau telah berpindah bilik kerana telah membina masjid..waahh..

 TAHNIAH!buat saya sebab akhirnya ade bilik sendiri..kah3..dan tahniah juga buat ngah,ahmad muadz, dan kak echa..semoge cepat dpt anak..ngee:D

Tp sdih jgak sebab kene tidur asing dari kakak..sobsob..dulu ada la bedtime story tp sekarang..hanya bertemankan radio..sobsob..

Disebab kan dari dulu memenh aku selalu lepak bilik Ngah,ahmad muadz. bile die keluar, jadi sekarang ni aku masih belum rase yang bilik tuh aku nye.still rase tgah menumpang je walaupun dah tukar2 skit...

                                                                         .new room.


                                                                          .wedding:).

k lah..tu je..
semoge aku boleh bgun cepat dengan blik tuh..kah3..~harapan~

No comments:

Post a Comment