Wednesday 6 July 2011

LATE -.-


Arini aku lambat!!lambat lagi =.=

Semalam aku lambat bagun tapi tak terlepas lecture..Alhamdulillah..Harini pulak,aku lambat lagi dah terlepas sikit lecture..Alhamdulillah jugak,sbb lecture bru mule 10 minit yang lpas..maknenye taklah terlepas sangat,tapi terlepas jgak..adehh~

Every alternate Wednesday,aku start kelas pukul 10:30..disebabkn oleh tuh,selasa malam semalam,,,,aku pun tido lah lmbt study bio..tido pukul 2:50..

Aku bgun subuh n tido balik..banyak kali terjaga tapi tido balik..sekali!!aku tengok handset,pukul 10:00!!aarrggghhh,,bju tak iron lagi!!tak mandi lagi!!tak pack barang lagi!!

Cepat-cepat aku bangun dengan penuh huru hara,gelabah,sedih,cuak,lesu..semua ade~ aku terus ambil baju dalam locker n iron..habis iron,tgok jam dah 10:15..lagi 15 minit..sungguh xsempat..aku teros g mandi..lepas siap2..akhirnya aku keluar dari bilik pukul 10:32 :(

AArrrgghhh!kelas phy kott!!!aku pun bejalan  dengan sangat pantasnye menuju ke arah tangge yang disayangi..huh,hari ni jgak,aku cipta record..turun tangge tak smpay seminit..kah3..terus menuju ke arah lif behampiran Pendeta Cafe..turun tingkat satu..aku jarang ikot jalan tuh sbb kene merentasi panas terik. Tapi semua tuh aku dah tak kesah..aku sampai ke tanah puncak alam pukul 10:40..aku terus jalannnnn n teros jalannnnnnn lagiiiii...

Sampai kan fakulti,aku rase nak belari je..tp ramai orang lah plak,,bajet cool sket,,ngeh3..tp jalan xleh ckp la cmne..

nasib baik pintu tak kunci..aku pun masuk..Alhamdulillah,ade satu kerusi kosong kat belkang sekali..aku pun teros duduk..huh!penat~time tuh,aku teros amik handset aku,tegok dah pukul 10:48..

Waahhh~a long journey~
Aku tanye budak sebelah,ni chapter berapa,sebb setahu aku hari ni kite belajar chapter baru..Alhamdullilah lagi sbb msuk chapter WORK yang ilmu nye same macam F5 dulu..

Dah habis kelas tuh,baru aku perasan,tudung aku!!haha,macam orang xpndai pakai tudung..adeh,serabai..husniyah husniyah!!

Pastu kawan aku cakap,kelas tadi start pukul 10:40..ok,kire aku hanya lmbt 8 minit..wink*

Pengajaran:jangan malas2 nak bangun lambat sbb kelas start lambat..


wa'salam~

Wednesday,July 6
1623

No comments:

Post a Comment